"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2014. július 5., szombat

IRATKOZÁS - EREDMÉNYEK, UPIS - REZULTATI

Drága Nyolcadikosok!
Hogy melyik diák milyen iskolába, milyen szakra jutott be, annak eredményeit július 6-án teszik közzé, az iratkozás első köre pedig július 7-én és 8-án zajlik. A fennmaradó szabad helyekről július 7-én értesülhetnek az érdekeltek, a második iratkozási körre vonatkozó kívánságlistát július 7-én lehet kitölteni és átadni. Július 10-én értesülhetnek a második iratkozási kör diákjai, hogy milyen iskola, milyen szakára jutottak be, számukra az iratkozás még aznap, július 10-én lesz.
A következő honlapon nézhetitek meg az eredményeket:
Be kell írnotok a kódotokat, ami a kék bizonyítványban szerepel a kép felett.
Dragi Osmaci!
6. jula možete proveriti u koju srednju školu ste raspoređeni na sajtu Ministarstva prosvete:

Treba da upišete svoju šifru koju možete naći iznad slike u đačkoj knjižici. Upis je 7. i 8. jula. Učenici koji nisu raspoređeni u prvom upisnom krugu 7. jula predaju popunjenu listu želja sa odabranim školama. 10. jula će biti raspoređeni po školama i istog dana će biti i upis u srednje škole. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...