"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2011. február 4., péntek

ILYENNEK LÁTOM ŐT


VOJTER Noémi, 5. b, Ady Endre iskola, Kishegyes
Ha szükségem van rá, mindig segít nekem. Amikor beteg voltam, minden idejét rám áldozta, hogy meggyógyuljak. Gondosan ápolt, levest és teát főzött.
Közepesen hosszú, fekete haja van, leginkább ferdén nyírva hordja, és barna a szeme. Figyelmeztet dolgokra, nehogy elfelejtsem, de egy valamit még mindig nem értek: neki ki szól? Ha mennie kell valahova, mindig időben elindul, nehogy elkéssen. Nem alszik sokat, mert első a munka, és utána jöhet a pihenés, legalábbis ezt mondogatja. Szabad időmben segíteni szoktam neki. Nagyon szeretem őt, és felnézek rá.
Ő az, aki vigyáz rám, aki félt engem, aki megtesz értem mindent. Ő az édesanyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...