"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2008. október 3., péntek

4 TOVÁBBKÉPZÉS


Sikeresen pályázaton nyertünk ismét. Az Oktatásügyi Minisztérium a mi iskolánkat is kiválasztotta, így továbbképzéseket szervezhetünk a munkatársainknak. 4 képzést választott ki Tantestületünk:

OOŠ “ Adi Endre”
Mali Iđoš
03.10.2008.
Del. Br._____________
                                                                                  MINISTARSTVO PROSVETE
                                                                                  ŠKOLSKA UPRAVA  - SOMBOR
Poštovani,
Veliko nam je zadovoljstvo što smo među izabranim školama koji su uključeni u program Republike u oblasti stručnog usavršavanja zaposlenih obrazovnih institucija za 2008. godinu.
Pošto nam jako puno znači da možemo organizovati seminare koji će nam pomoći u poboljšanju uslova, i efikasnosti nastave izuzetno smo Vam zahvalni. Izabrali smo takve seminare koji će nam biti od velike koristi, i povećati efikasnost našeg rada.
                                                                                  Hvala Vam!

Izabrani seminari su:
  1. Romsko dete i škola (broj: 537) – obavezan
Autori: dr. Sunčica Macura – Milovanović, Sanja Tatić – Janevski, Mirjana Kovačević
Organizacija, institucija koja podržava program: Društvo učitelja Beograda
Koordinatori: Mirjana Ilić, Milijana Arsić
Teme koje se obrađuju: Istorija, društveni položaj i obrazovanje Roma, Uzroci školskog neuspeha romske dece, Teškoće u procesu učenja/podučavanja romske dece, Podsticanje samopoštovanja dece, Motivacija za školsko učenje, Individualizacija nastavnog procesa, Saradnja sa roditeljima
Ciljna grupa: učitelji osnovnih škola koji u svojim odeljenjima rade sa romskom decom, nastavnici i stručni saradnici i direktori osnovnih škola, saradnici na projektima i programima čija su ciljna grupa romska deca
Trajanje programa: 2 dana, 16 sati
Datum: do 1. decembra 2008.
Učesnici: 25 osoba

  1. Sigurna škola – živimo bez nasilja (broj 487) – izborni
Autori:     Slavica Adamović, psiholog
                  Milica Bristina – Kočiš, pedagog
                  Ljiljana Borđoški, psiholog
Organizacija, institucija koja podržava program: ŠOSO „Milan Petrović“ Novi Sad, Centar za socijalni rad grada Novi Sad
Koordinator: Ljiljana Bordjoški
Teme koje se obrađuju: Upoznavanje problema nasilja, Razumevanje problema nasilja i razvijanje nenasilnih modela komunikacije, Upoznavanje sa mogućim intervencijama u situacijama nasilnog ponašanja, Upoznavanje protokola reagovanja u mreži institucija u situaciji nasilja, Priprema učesnika za rad sa učenicima
Ciljna grupa: nastavno osoblje, stručni saradnici, direktori i članovi saveta roditelja
Trajanje programa: 2 dana, 15 sati
Datum: 8-9. novembar 2008.
Učesnici: 16 osoba

  1. Praktične metode rada u inkluzivnom kontekstu ( broj 551) - obavezan
Autori: mr. Slavica Marković
Organizacija, institucija koja podržava program: ŠOSO „Milan Petrović“ Novi Sad,  
Save the Children, UK; Društvo učitelja Novog Sada
Koordinatori: Mirjana Lazor
Teme koje se obrađuju: Mogućnosti inkluzije kroz različite programe, Metode i tehnike rada u inkluzivnom kontekstu, Pripremne aktivnosti, Stimulacija razvoja kroz različite vrste igre, Rad sa decom u funkcionalnim ( životnim) situacijama, Specifičnosti saradnje i savetovanja roditelja dece sa smetnjama u razvoju
Ciljna grupa: vaspitači, učitelji, stručni saradnici, defektolozi, roditelji
Trajanje programa: 2 dana, 12 sati
Datum: 28-29.novembar 2008.godine
Učesnici: 30 osoba

  1.  Prevencija školskog neuspeha – metodološko usavršavanje učitelja na mađarskom jeziku    (broj 552) - obavezan
Autori: Pavlović Marta, Dudaš Zita, Pete Ištvan
Organizacija, institucija koja podržava program: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku iz Subotice
Koordinatori: Pavlović Marta
Teme koje se obrađuju: Metodologija prepoznavanja individualnih razlika, Kognitivni verbalni aspekti usvajanja intelektualnih školskih veština početnog čitanja, pisanja i računanja; Meiksnerova metoda za prevenciju i reedukaciju disleksije; Razvijenost grafomotorike i usvajanje početnog pisanja; Mogućnosti primene psihomotornih vežbi; Prevencija i reedukacija diskalkulije; Izrada individualnog plana napredovanja
Ciljna grupa: učitelji koji predaju na madjarskom jeziku
Trajanje programa: 2 dana, 16 sati
Datum: 24-25. oktobar 2008.
Učesnici: 20 osoba

                                                                 S poštovanjem:
                                                                                  Molnar Marta, direktor škole

            Mali Iđoš, 03.10.2008.                                  ________________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...