"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2009. június 15., hétfő

TÁBOROZÁSON

Felejthetetlen élmény volt
                                                                    - táboroztunk -

Elérkezett a várva várt pillanat, június 8-a, hétfő, a táborozásunk kezdetének napja. Buszra szálltunk, és elindultunk.
     Rövid utazás után Topolyára értünk, ahol a traktor a megpakolt pótkocsikkal, valamint a sátorállító segítség már várt ránk. Először a konyhasátrat állítottuk föl, hogy Babus néni minél előbb hozzáláthasson az ebéd elkészítéséhez. Mire állt a tábor, elkészült az ízletes paprikás is.
    Az idő egész héten kedvezett, így fürödhettünk, kajakozhattunk, pecázhattunk kedvünkre. Napközben túráztunk is. Megtekintettük a topolyai tájházat, a kovácsműhelyt. Nagyon sok vendég látogatott meg bennünket: polgármester, HK titkár, igazgató néni, tanáraink. És azért hoztak nekünk finomabbnál – finomabb falatokat. Az estéket vidám hangulatban töltöttük. Táncoltunk, mókáztunk, parodizáltunk, vetélkedtünk.
     Ez az öt nap villámgyorsan elszállt, de az emléke örökre megmarad.
     Köszönet szüleimnek és tanáraimnak, hogy e felejthetetlen kiránduláson részt vehettem!