"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2011. augusztus 17., szerda

HOGY TETSZIK A TÁBOR, HOGYAN TELIK A NYÁR?


MEGKÉRDEZTÜK A KISHEGYESI KERÁMIATÁBOR LEGFIATALABB RÉSZVEVŐIT
Szabó Némedi Róbert: – Nagyon szeretek a táborban lenni, mert lehet díszeket, tányérokat és kosarakat készíteni agyagból. Én idáig kosarat és tányérokat csináltam. Jó itt, mert sok a gyerek és imádok táborokba járni. A nyaram jól telik, idáig voltam a temerini állatkertben, a nagymaminál és a katekizáció-táborban. A tengerre nem mentünk el.
Pravilović Marianna: – Nagyon tetszik a tábor, mert szép dolgokat lehet itt készíteni. Csináltam már poharat, vázát, tálcát és hamutálcát. Először készítettem ilyet, és nagyon tetszett az agyagozás. Más táborban és a tengeren nem voltam, de a Dombos Festen sokszor. Ott tetszettek az ételek, például a bab, és az is, hogy lehetett más gyerekekkel játszani. A Tanyaszínház is nagyon jó volt.
Paróczi Elvira: – Tetszik itt a táborban, mert sok mindent lehet csinálni. Gölöncsérkedtem, készítettem agyagtányért, három hamutartót és festettem egy fél földgömböt. Az nagyon érdekes volt, de sajnos széttört. A társaság is jó, vannak itt gyerekek Bácsfeketehegyről és Topolyáról is. Nyaralni nem voltam, a Kátai-tanyán részt vettem a Vöröskereszt táborban. Jövőre szeretnék eljutni a Szép Szó Táborba, s a kerámiatáborba is eljövök, ha lesz.
 
Végső Vivien: – Nagyon jó itt lenni a táborban, hiszen sok szép munkát csináltam. Szeretek kézműveskedni és nagyon sokféle agyagtárgyat készítettem, például poharat és gyűrűt. Ha lesz, akkor jövőre is el szeretnék jönni ebbe a táborba, mert a társaság is nagyon tetszik. A nyár is nagyon jó, sokfelé fürödtünk, és voltam a feketicsi kézműves táborban. Lehet, hogy az idén még elmegyünk a tengerre is, de ez nem biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...