"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2011. augusztus 31., szerda

Mivel töltötték a nyarat, várják-e az iskolakezdést? MEGKÉRDEZTÜK A KISHEGYESI GYEREKEKET


                                                                                                                               Edina: – Most indulok a harmadik osztályba. Nagyon várom már, hogy ott üljek megint az iskolapadban az osztálytársak között. Várom, hogy találkozzak ismét azokkal, akikkel tavaly már megszerettük egymást. A nyári szünidő tartalmasan telt el. Szüleimmel voltunk a tengeren, de sokat használtuk testvéremmel az udvarban felállított medencét is. Úgy érzem, hogy jól telt a szünidő, gondtalanul és sok játékkal.
Peti: – Ötödikes leszek holnaptól. Színkitűnő tanuló voltam mindig, szeretek tanulni és nincs is gondom vele, most valahogy mégse várom a tanévkezdést. Jó volt a nyár, hiszen sokat járhattam fociedzésre, a foci a kedvenc sportágam és elég jól is megy nekem. A nyáron több mérkőzésen is bizonyíthattunk a csapattal. Egyik legjobb eredményünk a szabadkaiak ellen aratott győzelem. Az iskolával egy hetet Budapesten is eltöltöttem, jutalmul a tanulmányi eredményemért.
Ádám: – Másodikba indulok, várom már az iskolakezdést. Lényegében jól telt a nyár, sajnos a kánikulában sem sikerült sokat fürödnöm, a faluban ugyanis nincs erre lehetőség. Nem tudom, miért, de nem nyitott ki a fürdő, nekem pedig ritkán volt lehetőségem más települések medencéit felkeresni. Jó lenne, ha ez a jövőben változna, ha jövőre Kishegyesen is lenne lehetőség fürdőzésre.
Attila: – Harmadikos leszek, várom már nagyon az iskolát. A nyáron sokat pancsoltam az udvarunkban felállított kis medencében. Apuval is eljártam horgászni, gyakran sikerült is fognunk valamit, de a kapitális fogásra még várni kell. Horgászás mellett jó volt a vízpartot kémlelni, vagy egyszerűen csak sétálni. A barátokkal is sokat játszottunk. Amikor nem esteledett korán, néha 9 óráig is futkároztunk, bújócskáztunk a szabadban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...