"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2012. augusztus 30., csütörtök

A BARÁTNŐM

CSINCSÁK Tiffany 5/a Ady Endre Kísérleti Általános Iskola, Kishegyes
Van egy barátnőm, a neve Barbara.
Nagyon aranyos lány, szeretek vele játszani. A szeme barna színű. A haja világosbarna. A kedvenc színe a fekete és a piros. Sokféle ételt szeret, de a kedvence a pizza.
A kedvenc itala pedig a Coca-cola. Nem szeret tanulni, úgy ahogy én sem. A legjobb barátnője én vagyok. Sokszor meglátogatnak minket. A divatos ruhákat is nagyon kedveli. Szeret takarítani. Kedveli a macskákat, de a kedvenc állata mégis a ló. Van is otthon nekik, és sokat lovagol rajtuk. A hobbija a tánc. Ő is szeretne úgy énekelni, ahogy én. Nem szereti az olyan lányokat, akik kényesek. Okos, segít mindig mindenkinek, szépen tanul, és ha valakinek szüksége van akármire, ha lehet, kölcsönadja neki. Ezért nekem is jó barátnőm. Ő kézilabdára és hittanra jár. Rövid a haja, és nem kövér, hanem arányos testalkatú. Néha együtt megyünk templomba. Minden szombaton eljön hozzám egy kicsit játszani, ha tud, és ha tanult már. Régen lovasklubba járt, velem együtt.
Barbara nagyon jó barátnőm, remélem, a barátságunk kiállja az idő próbáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...