"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2012. augusztus 17., péntek

SZÜLETÉSNAPOM VOLT

Szeptember 17-én van a születésnapom. Meghívtam néhány barátomat, hogy együtt ünnepeljünk.
Előző nap anya megsütötte a tortát. Én pedig kidíszítettem a szobámat. Elérkezett a várva várt nap. Két óra körül érkeztek a vendégek. Egy ideig a szobában játszottunk, de a jó idő hamar kicsalt bennünket a szabadba. Anya érdekes játékokat talált ki.
Volt kötélhúzás és gyümölcsevés. Bekötött szemmel kellett kitalálni, hogy milyen gyümölcsnek az ízét vagy illatát érezzük. Jól szórakoztunk, de már mindenki kíváncsi volt a tortára. Anya a kedvencemet készítette, csokisat, melyet verdás képpel díszített. Mikor behozta kilenc gyertya égett rajta, amit a barátaimmal együtt fújtunk el. Estefelé jöttek a szülők. Míg ők kávéztak, addig én kibontottam az ajándékokat. Sok szép mindent kaptam.
ZELENKA Flórián, 3/a Ady Endre Kísérleti iskola, Kishegyes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...