"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2013. szeptember 1., vasárnap

7 ÉV

7 évig voltam az Ady Endre Kísérleti Általános Iskola igazgatója. Egy évvel ezelőtt készítettem egy blogot az elmúlt évek eseményeiről. Hogy megmaradjon az utókornak, hiszen lassan már én is elfelejtettem, hogy mi minden történt… Köszönet a segítségért mindazoknak, akik nélkül nem lehetett volna ilyen sikeres az iskolánk... Hétmérföldes csizmában lépkedtünk...
Születésünktől számítva életünk minden hetedik évben megváltozik kardinálisan az asztrológusok szerint. Pszichológusok szerint pedig a szellemi fejlődés természetes velejárója. 7, 14, 21, 28, 35, 42. Ki tudja, talán van benne valami... 7 napból áll egy hét, van hét szűk esztendő, a gonoszok is heten vannak, meg Hófehérke törpéi is, hét élete van a macskának, hét évig nem lesz szerencsénk, ha eltörünk egy tükröt... De hetedhét országot  bejárva legyőzhetjük a hétfejű sárkányt, és hét szín alkotja a szivárványt is...  

A Szaturnusz megjelenése mindig valamilyen újdonságot, változást hoz, amellyel megbirkózni nagy kihívás és sorsfeladat - olvastam valahol, valamikor. Ha hiszek benne, ha sem, a sors bolygója, vagy a végzet bolygója úgy “gondolta”, hogy tanárként folytassam munkám. Ezt is szeretem. És a blogírást is. Folytatni fogom. A több mint 91000 megtekintés is igazolja, hogy érdemes. Az iskolai történéseket, versenyeredményeket, tanáraink, diákjaink sikereit tudatni kell. Megérdemlik. Hiszen az Ady Endre Kísérleti Általános Iskola a MI ISKOLÁNK.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...