"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2012. július 27., péntek

JÓL ÉREZTEM MAGAM


Május elsején reggel izgatottan ébredtem, mert mentünk Palicsra az állatkertbe. Sétáltunk, és láttunk mindenféle állatot. Megsimogattam egy király siklót és tarajos gőtét. Voltunk a játszótéren. Ettünk fagyit és hamburgert. Volt egy új állat, a szurikáta. Estére, amikor hazaértünk, nagyon kifáradtam. Nagyon jól éreztem magam.
A Holdon jártam
A postás egy nagy színes levelet hozott. Meghívást kaptam az űrközponttól, hogy elmehetük velük a világűrbe. Nagyon megörültem, hogy rám esett a választás. A legkisebb űrruhát keresték nekem a bácsik, akik szintén az űrhajó utasai voltak. Bekötöttük a biztonsági öveket. Közben elmondták nekem, hogy a Föld legközelebbi szomszédja a világűrben a Hold. Elértünk a Holdra. Amikor kimentünk az űrhajóból, a levegőben járkáltunk. Nagyon könnyűnek éreztem magam. Csodálattal néztem a kavicsos felszínt. A Holdon nem láttunk egy élőlényt sem. Ekkor anya hangját hallottam a távolból. Egyre hangosabban szólítgatott. Felébredtem. Iskolában kellet menni. Kiderült, hogy mindez, csak álom volt.
KALAUZ Katrina, 2. osztály
Ady Endre iskola, Kishegyes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...