"Amikor azt gondolod, hogy minden lehetőséget kimerítettél, még mindig van legalább egy..." (Thomas Alve Edison)

2012. július 20., péntek

SZÜLETÉSNAPOM VOLT

     Tavasszal van a szülinapom. Meghívtam a barátaimat.
   A Mozart cukrászdában süttettük a tortát. Apával elmentünk Topolyára, hogy bevásároljunk. Vettünk szalvétát, üdítőt, csemegét, kisgyertyákat és poharakat. Vásárlás után anyával összerakodtunk. Délután érkeztek a vendégek. Anya frissen sütött kiflivel kínálta őket.
Nagyon jó játékot találtunk ki. Ismeritek a szembekötőcskét? Orsinak a szemét kendővel kötöttük be. Így kellet megfognia valakit a pajtások közül. Nagyon mulatságos volt, ahogy keringtünk körülötte. Később zenét hallgattunk és táncoltunk. Anya szólt, hogy felvágjuk a tortát. Egyből sikerült elfújnom az összes gyertyácskát. Kívántam közben valamit, de az maradjon az én titkom, hogy mit.
– Sok boldogságot a szülinapodra! – kiabálták a többiek. Mindenki kapott egy szeletet a finom tortából.
    Így ért véget a kellemes délután. Boldog voltam, mert sok szép ajándékot kaptam és mindenki jól érezte magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...